Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A blog as an effective communication tool in e-business

Tytuł:
A blog as an effective communication tool in e-business
Autorzy:
Palonka, Joanna
Porębska-Miąc, Teresa
Współwytwórcy:
Pańkowska, Małgorzata. Red.
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Słowa kluczowe:
firmowa strona internetowa
b-blogging
blog
Google Analytics
Język:
angielski
Forma i typ:
czasopismo
Dostawca treści:
Śląska Biblioteka Cyfrowa
Czasopismo
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
ISSN 2083-8611

Seria: Informatyka i Ekonometria, nr 6

Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

ISSN serii 2449-562X

296

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz