Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Structural analysis of problems in public relations

Tytuł:
Structural analysis of problems in public relations
Autorzy:
Adamus-Matuszyńska, Anna
Michnik, Jerzy
Współwytwórcy:
Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Publishing House of the University of Economics in Katowice
Słowa kluczowe:
structural methods
cognitive maps
communication models
multiple criteria decision aiding
Język:
angielski
Forma i typ:
czasopismo
Dostawca treści:
Śląska Biblioteka Cyfrowa
Czasopismo
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
ISSN 2084-1531

Vol. 10

Multiple Criteria Decision Making

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz