Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Family enterprises in Polish consumers’ mindset in the light of international tendencies

Tytuł:
Family enterprises in Polish consumers’ mindset in the light of international tendencies
Autorzy:
Nikodemska-Wołowik, Anna M.
Bednarz, Joanna
Współwytwórcy:
Ziemba, Ewa. Chief Editor
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Publishing House of the University of Economics in Katowice
Słowa kluczowe:
consumer behavior
Polish market
family enterprise
Język:
angielski
Prawa:
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Forma i typ:
czasopismo
Dostawca treści:
Śląska Biblioteka Cyfrowa
Czasopismo
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Vol. 29 (3)

ISSN 1732-1948

Journal of Economics and Management

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz