Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The impact of TikTok on consumers’ purchase intentions

Tytuł:
The impact of TikTok on consumers’ purchase intentions
Autorzy:
Strzelecki, Artur
Grabowska, Justyna
Jaciow, Magdalena
Współwytwórcy:
Ziemba, Ewa. Chief Editor
Data publikacji:
2025
Wydawca:
Publishing House of the University of Economics in Katowice
Słowa kluczowe:
zachowania konsumentów
TikTok
media społecznościowe
marketing
Język:
angielski
Prawa:
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ Creative Commons CC BY-NC 4.0
Forma i typ:
artykuł
Dostawca treści:
Śląska Biblioteka Cyfrowa
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
ISSN 1732-1948

e-ISSN 2719-9975

Vol. 47

Journal of Economics and Management

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz