- Tytuł pełny:
- Badania marketingowe : rozwój metod i technik badawczych / redaktorzy tematyczni Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
- Współtwórcy:
- Sobocińska, Magdalena. Redaktor
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redaktor
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
- Rok wydania:
- 2018
- Seria:
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 1899-3192 ; nr 525
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 1899-3192 nr 525
- Opis fizyczny:
- 303 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm
- Uwagi:
- Na okładce: W numerze m. in.: Triangulacja w badaniach marketingowych; Rygor metodologiczny badań marketingowych; Podejscie ESM w badaniach marketingowych i analizy scoringowe; Metoda Propensity Score Matching w badaniach typu desk research; Wykorzystanie neuroobrazowania w badaniach konsumentów
Bibliografia przy artykułach
Dostępne również w formie elektronicznej
Streszczenia angielskie przy artykułach - Temat:
- Badania marketingowe.
Badania marketingowe - metodologia.
Konsumenci - badania. - Książka