Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Językowe środki perswazji w sloganach reklamujących polskie marki terytorialne : na przykładzie haseł promujących Polskę, województwa i miasta wojewódzkie

Tytuł pełny:
Językowe środki perswazji w sloganach reklamujących polskie marki terytorialne : na przykładzie haseł promujących Polskę, województwa i miasta wojewódzkie / Beata Jędrzejczak
Autorzy:
Jędrzejczak, Beata
Współtwórcy:
Uniwersytet Gdański. Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Rok wydania:
2020
Opis fizyczny:
241, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 22 cm
ISBN:
9788378659464
Uwagi:
Bibliografia na stronach 203-219. Indeks
Publikacja sfinansowana z działalności statutowej Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego w ramach grantów dla młodych naukowców i uczestników studiów doktoranckich nr 538-F101-B710-17
Streszczenie angielskie
Temat:
Marketing terytorialny - Polska - 1990-.
Język reklamy - Polska - 1990-.
Slogany - Polska - 1990-.
Perswazja (retoryka) - w reklamie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01773cam#a2200361#i#4500
001 0193107181887
003 KAT U, KAT 001
005 20200702092648.6
008 200529s2020####pl#a###g#####|001#0#pol#c
020 %a 9788378659464
035 %a xx004872875
035 %a (NUKAT)vtls004872875
040 %a GD U/MJ %b pol %e rda %c GD U/MJs
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Jędrzejczak, Beata. %e Autor
245 1 0 %a Językowe środki perswazji w sloganach reklamujących polskie marki terytorialne : %b na przykładzie haseł promujących Polskę, województwa i miasta wojewódzkie / %c Beata Jędrzejczak.
260 # %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, %c 2020.
300 %a 241, [1] strona : %b ilustracje kolorowe ; %c 22 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliografia na stronach 203-219. Indeks.
536 %a Publikacja sfinansowana z działalności statutowej Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego w ramach grantów dla młodych naukowców i uczestników studiów doktoranckich nr 538-F101-B710-17
546 %a Streszczenie angielskie.
650 # %a Marketing terytorialny %z Polska %y 1990-.
650 # %a Język reklamy %z Polska %y 1990-.
650 # %a Slogany %z Polska %y 1990-.
650 # %a Perswazja (retoryka) %x w reklamie.
710 2 # %a Uniwersytet Gdański. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193107181887 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7865-946-4
982 %a 659.1 %c JĘDRZEJCZAK, B %d JĘZYKOWE %z Reklama

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 6 - Nauki Stosowane - POZIOM 1
Sygnatura:
659.1
JĘDRZEJCZAK, B
JĘZYKOWE
Nr inwentarza:
BG 624472
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz