- Tytuł pełny:
- Językowe środki perswazji w sloganach reklamujących polskie marki terytorialne : na przykładzie haseł promujących Polskę, województwa i miasta wojewódzkie / Beata Jędrzejczak
- Autorzy:
- Jędrzejczak, Beata
- Współtwórcy:
- Uniwersytet Gdański. Wydawnictwo. Wydawca
- Wydawca:
- Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
- Rok wydania:
- 2020
- Opis fizyczny:
- 241, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 22 cm
- ISBN:
- 9788378659464
- Uwagi:
- Bibliografia na stronach 203-219. Indeks
Publikacja sfinansowana z działalności statutowej Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego w ramach grantów dla młodych naukowców i uczestników studiów doktoranckich nr 538-F101-B710-17
Streszczenie angielskie - Temat:
- Marketing terytorialny - Polska - 1990-.
Język reklamy - Polska - 1990-.
Slogany - Polska - 1990-.
Perswazja (retoryka) - w reklamie. - Książka