Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego

Tytuł pełny:
Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego / Aneta Oleksy-Gębczyk, Agata Niemczyk
Autorzy:
Oleksy-Gębczyk, Aneta
Niemczyk, Agata
Współtwórcy:
Wydawnictwo C.H. Beck. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : C. H. Beck
Rok wydania:
2020
Seria:
Seria: Zarządzanie - Marketing
Zawartość serii:
Zarządzanie, Marketing - Wydawnictwo C. H. Beck
Opis fizyczny:
138 stron : ilustracje ; 24 cm
ISBN:
9788381986649
9788381986656
Uwagi:
Bibliografia na stronach 129-135. Indeks
Publikacja została dofinansowana przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie ze środków subwencji na naukę
Temat:
Marketing relacyjny - Polska - 1990-.
Samorząd lokalny - aspekt ekonomiczny - Polska - 1990-.
Marketing terytorialny - Polska - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01672cam#a2200373#i#4500
001 0193107379080
003 KAT U, KAT 001
005 20201023071156.3
008 200904s2020####pl#a###f#####|001#0#pol#c
020 %a 9788381986649
020 %a 9788381986656 %q e-book
035 %a xx004938250
035 %a (NUKAT)vtls004938250
040 %a WA 72/IL %b pol %e rda %c WA 72/IL %d WA 72/FMP %d GD U/MJs %d WR U/PAdap %d WA 14/ABs
100 1 %a Oleksy-Gębczyk, Aneta. %e Autor
245 1 0 %a Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego / %c Aneta Oleksy-Gębczyk, Agata Niemczyk.
260 # %a Warszawa : %b C. H. Beck, %c 2020.
300 %a 138 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Seria: Zarządzanie - Marketing
504 %a Bibliografia na stronach 129-135. Indeks.
536 %a Publikacja została dofinansowana przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie ze środków subwencji na naukę
650 # %a Marketing relacyjny %z Polska %y 1990-.
650 # %a Samorząd lokalny %x aspekt ekonomiczny %z Polska %y 1990-.
650 # %a Marketing terytorialny %z Polska %y 1990-.
700 1 # %a Niemczyk, Agata. %e Autor
710 2 # %a Wydawnictwo C.H. Beck. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Zarządzanie, Marketing - Wydawnictwo C. H. Beck
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193107379080 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-8198-664-9
920 %a 978-83-8198-665-6 %q e-book

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
628126
Nr inwentarza:
BG 628126
Dostępny
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
3736
Nr inwentarza:
WZarz 3736
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz