Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Influencer marketing w dobie nowych mediów

Tytuł pełny:
Influencer marketing w dobie nowych mediów / Kinga Stopczyńska
Autorzy:
Stopczyńska, Kinga
Współtwórcy:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wydanie:
Wydanie I
Rok wydania:
2021
Opis fizyczny:
232 strony : ilustracje ; 24 cm
ISBN:
9788382202939
9788382202922
Uwagi:
Bibliografia i netografia na stronach 213-226
Książka dostępna również jako e-book
Temat:
Marketing w Internecie.
Media społecznościowe - aspekt ekonomiczny.
Marketing w Internecie - Polska - 1990-.
Media społecznościowe - aspekt ekonomiczny - Polska - 1990-.
Influencerzy - Polska - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01852cam#a2200397#i#4500
001 0193207765877
003 KAT U, KAT 001
005 20210716082148.3
008 210301s2021####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788382202939 %q e-ISBN
020 %a 9788382202922
035 %a xx005078290
035 %a (NUKAT)vtls005078290
040 %a Ł U/ip %b pol %e rda %c Ł U/ip %d Ł U/ip %d Ł U/APs %d WA 14/ABs %d KR 048/PK %d KR 93/KLs
100 1 %a Stopczyńska, Kinga. %e Autor
245 1 0 %a Influencer marketing w dobie nowych mediów / %c Kinga Stopczyńska.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2021.
300 %a 232 strony : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliografia i netografia na stronach 213-226.
530 %a Książka dostępna również jako e-book.
650 # %a Marketing w Internecie.
650 # %a Media społecznościowe %x aspekt ekonomiczny.
650 # %a Marketing w Internecie %z Polska %y 1990-.
650 # %a Media społecznościowe %x aspekt ekonomiczny %z Polska %y 1990-.
650 # %a Influencerzy %z Polska %y 1990-.
710 2 # %a Uniwersytet Łódzki. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
856 4 1 %3 Spis treści %u https://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2021/05/100000333003/100000333003_Stopczynska_InfluencerMarketing.pdf
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193207765877 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-8220-292-2
920 %a 978-83-8220-293-9 %q e-ISBN
982 %a 339.138 %c STOPCZYŃSKA, K %d INFLUENCER %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
35110
Nr inwentarza:
BPP 35110
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
STOPCZYŃSKA, K
INFLUENCER
Nr inwentarza:
BG 633904
Niedostępny
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
3891
Nr inwentarza:
WZarz 3891
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz