Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czytanka literacka w gimnazjum międzywojennym : geneza, struktura, funkcje

Tytuł pełny:
Czytanka literacka w gimnazjum międzywojennym : geneza, struktura, funkcje / Zofia Budrewicz
Autorzy:
Budrewicz, Zofia (1951- )
Współtwórcy:
Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej
Rok wydania:
2003
Seria:
Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 353
Zawartość serii:
Prace Monograficzne - Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie 2450-7857 nr 353
Opis fizyczny:
274 s., [16] s. faks. ; 24 cm
ISBN:
8372711984
Uwagi:
ISSN 0239-6025 odnosi się do pierwotnego tyt. serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie
Bibliogr. s. [258]-266
Indeks
Dostępne również w wersji elektronicznej
Temat:
Książki i czytanie - Polska - 1900-1945.
Literatura dydaktyczna polska - 1900-1945 - historia i krytyka.
Podręczniki - Polska - 1900-1945 - historia i krytyka.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02474cam#a2200445#i#4500
001 0191800757519
003 KAT U, KAT 001
005 20240115054152.5
008 030402s2003####pl#a#########|001#0#pol#c
020 %a 8372711984
035 %a zz2003884055
035 %a (NUKAT)vtls000121138
035 %a (OCoLC)830464912
040 %a KR 119/RAM %c KR 119/RAM %d KR 119/RAMs %d WR O/djas %d KR 119/MOK %d KR 119/jz
100 1 %a Budrewicz, Zofia %d (1951- ).
245 1 0 %a Czytanka literacka w gimnazjum międzywojennym : %b geneza, struktura, funkcje / %c Zofia Budrewicz.
260 # %a Kraków : %b Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, %c 2003.
300 %a 274 s., [16] s. faks. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; %v nr 353
500 %a ISSN 0239-6025 odnosi się do pierwotnego tyt. serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie.
504 %a Bibliogr. s. [258]-266.
504 %a Indeks.
530 %a Dostępne również w wersji elektronicznej.
650 # %a Książki i czytanie %z Polska %y 1900-1945.
650 # %a Literatura dydaktyczna polska %y 1900-1945 %x historia i krytyka.
650 # %a Podręczniki %z Polska %y 1900-1945 %x historia i krytyka.
710 2 # %a Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Prace Monograficzne - Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie %x 2450-7857 %v nr 353
856 4 1 %u http://hdl.handle.net/11716/968
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0191800757519 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-7271-198-4
982 %a 37.091.6 %c BUDREWICZ, Z. %d CZYTANKA %z Pomoce dydaktyczne. Budynki, pomieszczenia i wyposażenie placówek oświatowych

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
7104
Nr inwentarza:
BB 7104
Uwagi do stanu fizycznego:
C
Dostępny
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
7105
Nr inwentarza:
BB 7105
Uwagi do stanu fizycznego:
C
Dostępny
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
55295
Nr inwentarza:
BFP 55295
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
37.091.6
BUDREWICZ, Z.
CZYTANKA
Nr inwentarza:
BG 316651
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
37.091.6
BUDREWICZ, Z.
CZYTANKA
Nr inwentarza:
BG 317642
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz