- Tytuł pełny:
- L'utilité de l'activité de penser analytique et synthétique dans l'enseignement / apprentissage des langues étrangères à l'exemple de la langue française / Małgorzata Twardoń
- Autorzy:
- Twardoń, Małgorzata (19..-2016)
- Współtwórcy:
- Uniwersytet Śląski (Katowice). Wydawnictwo. Wydawca
- Wydawca:
- Katowice : Wydaw. UŚ
- Rok wydania:
- 2003
- Seria:
- Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, 0208-6336 ; nr 2106
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach 0208-6336 nr 2106
- Opis fizyczny:
- 147, [1] s. : wykr., err. ; 24 cm
- ISBN:
- 8322612206
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 121-124
Streszcz. pol., ang - Temat:
- Języki obce - opanowywanie.
Języki obce - studia i nauczanie.
Język francuski - studia i nauczanie.
Język francuski - opanowywanie. - Książka