- Tytuł pełny:
- Media na rynku : wprowadzenie do ekonomiki mediów / Tadeusz Kowalski, Bohdan Jung
- Autorzy:
- Kowalski, Tadeusz (1955- )
Jung, Bohdan - Współtwórcy:
- Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Wydawca
- Wydawca:
- Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
- Wydanie:
- Wydanie pierwsze
- Rok wydania:
- 2006
- Seria:
- Edukacja Medialna
- Zawartość serii:
- Edukacja Medialna (Warszawa)
- Opis fizyczny:
- 285, [3] strony : ilustracje ; 24 cm
- ISBN:
- 9788360501153
8360501157 - Uwagi:
- Lektura podręcznika nie wymaga specjalistycznej wiedzy, odbiorcami mogą być wszyscy zainteresowani mediami, komunikowaniem społecznym, dziennikarstwem, filmem, marketingiem i reklamą, polityką i współczesnymi technologiami informacyjnymi
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks - Temat:
- Mass media - aspekt ekonomiczny - podręczniki akademickie.
Mass media - aspekt ekonomiczny - Polska - podręczniki akademickie. - Książka