Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategies d'apprentissage pour la postalphabetisation et l'education continue au Kenya, au Nigeria, en Tanzanie et au Royaume-uni : resultat d'un projet international de l'Institut de l'Unesco pour l'Education, organise en cooperation avec la Commission Allemande pour l'Unesco, Bonn

Tytuł pełny:
Strategies d'apprentissage pour la postalphabetisation et l'education continue au Kenya, au Nigeria, en Tanzanie et au Royaume-uni : resultat d'un projet international de l'Institut de l'Unesco pour l'Education, organise en cooperation avec la Commission Allemande pour l'Unesco, Bonn
Autorzy:
UNESCO Institute for Education
Współtwórcy:
Dave, Ravindra H. Redaktor
Ouane, Adama. Redaktor
Perera, Daya A. Redaktor
Macharia, David N. (1956- ). Oprac.
Wydawca:
Hambourg : Institute de l'UNESCO pour l'Education
Rok wydania:
1985
Seria:
Etudes de l'IUE sur la Postalphabetisation et l'Education Continue ; 3
Zawartość serii:
Études de l'IUE sur la Postalphabétisation et l'Éducation Continue 3.
Opis fizyczny:
XXI, 319 s. : il. ; 21 cm
ISBN:
9282020401
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz
Temat:
Edukacja i państwo - Kenia.
Edukacja permanentna - Kenia.
Edukacja i państwo - Nigeria.
Edukacja permanentna - Nigeria.
Edukacja i państwo - Tanzania.
Edukacja permanentna - Tanzania.
Edukacja i państwo - Wspólnota Narodów.
Edukacja permanentna - Wspólnota Narodów.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02199cam|a2200421#i#4500
001 0191800857709
003 KAT U, KAT 001
005 20220202223037.3
008 070803s1985#######|||||r|||||000#0|fre#|
020 %a 9282020401
035 %a IDWydania143986
040 %a KAT U %c KAT U %e PNN
245 0 0 %a Strategies d'apprentissage pour la postalphabetisation et l'education continue au Kenya, au Nigeria, en Tanzanie et au Royaume-uni : %b resultat d'un projet international de l'Institut de l'Unesco pour l'Education, organise en cooperation avec la Commission Allemande pour l'Unesco, Bonn.
260 %a Hambourg : %b Institute de l'UNESCO pour l'Education, %c 1985.
300 %a XXI, 319 s. : %b il. ; %c 21 cm.
490 1 %a Etudes de l'IUE sur la Postalphabetisation et l'Education Continue ; %v 3
500 %a Bibliogr. przy rozdz
650 # %a Edukacja i państwo %z Kenia.
650 # %a Edukacja permanentna %z Kenia.
650 # %a Edukacja i państwo %z Nigeria.
650 # %a Edukacja permanentna %z Nigeria.
650 # %a Edukacja i państwo %z Tanzania.
650 # %a Edukacja permanentna %z Tanzania.
650 # %a Edukacja i państwo %z Wspólnota Narodów.
650 # %a Edukacja permanentna %z Wspólnota Narodów.
700 1 # %a Dave, Ravindra H. %e Redaktor
700 1 # %a Ouane, Adama. %e Redaktor
700 1 # %a Perera, Daya A. %e Redaktor
700 1 # %a Macharia, David N. %d (1956- ). %e Oprac.
710 2 # %a UNESCO Institute for Education.
830 0 %a Études de l'IUE sur la Postalphabétisation et l'Éducation Continue %v 3.
856 4 0 %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/index.php?r=site/recorddetail&id=0191800857709 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 92-820-2040-1

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Księgozbiór B. Suchodolskiego
Sygnatura:
S 3682
Nr inwentarza:
BGs 3682
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz