Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uczymy, jak się uczyć

Tytuł pełny:
Uczymy, jak się uczyć / Robert Fisher ; tł. Krzysztof Kruszewski
Wariant tytułu:
Tyt. oryg.: Teaching children to learn
Autorzy:
Fisher, Robert (1943- )
Współtwórcy:
Kruszewski, Krzysztof (1939-2015). Tł.
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Rok wydania:
1999
Seria:
Literatura Pedagogiczna
Zawartość serii:
Literatura Pedagogiczna
Opis fizyczny:
163, [1] s. : rys. ; 24 cm
ISBN:
8302073318
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz
Temat:
Psychologia uczenia się.
Metody aktywne (edukacja).
Dydaktyka.
Tutoring (edukacja).
Relacje nauczyciel-uczeń.
Nauczanie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01844cam#a2200433#i#4500
001 0191800872416
003 KAT U, KAT 001
005 20240220064433.1
008 021107s1999####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 8302073318
035 %a zz2002924211
035 %a (NUKAT)vtls000057962
040 %a TOR U/BIOJK %c TOR U/BIOJK %d TOR U/AP %d Ł U/MRs %d KR U/63TgZ
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Fisher, Robert %d (1943- ).
245 1 0 %a Uczymy, jak się uczyć / %c Robert Fisher ; tł. Krzysztof Kruszewski.
246 1 # %i Tyt. oryg.: %a Teaching children to learn
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, %c 1999.
300 %a 163, [1] s. : %b rys. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Literatura Pedagogiczna
504 %a Bibliogr. przy rozdz.
650 # %a Psychologia uczenia się.
650 # %a Metody aktywne (edukacja).
650 # %a Dydaktyka.
650 # %a Tutoring (edukacja).
650 # %a Relacje nauczyciel-uczeń.
650 # %a Nauczanie.
700 1 # %a Kruszewski, Krzysztof %d (1939-2015). %e Tł.
710 2 # %a Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. %4 pbl
830 0 %a Literatura Pedagogiczna
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0191800872416 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-02-07331-8
982 %a 37.091.3 %c FISHER, R. %d UCZYMY JAK %z Ogólne zagadnienia metodyki nauczania. Dydaktyka ogólna

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
23777
Nr inwentarza:
BPP 23777
Dostępny
Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
23778
Nr inwentarza:
BPP 23778
Dostępny
Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
skr.3919/II
Nr inwentarza:
BPPsk 3919
Dostępny
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
37.091.3
FISHER, R.
UCZYMY JAK
Nr inwentarza:
BWT 439257
Wolny dostęp
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
71656
Nr inwentarza:
BFP 71656
Dostępny
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
439258
Nr inwentarza:
BWT 439258
Dostępny
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
439259
Nr inwentarza:
BWT 439259
Dostępny
Położenie:
Oddział Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
79100
Nr inwentarza:
FUS 79100
Niedostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Czytelnia
Sygnatura:
skr.3919/I
Nr inwentarza:
BPPsk 3919
Uwagi dla czytelnika:
B I/12/3919/I/35
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
37.091.3
FISHER, R.
UCZYMY JAK
Nr inwentarza:
G 180079
Wolny dostęp
Położenie:
Oddział Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie
Lokalizacja:
Czytelnia
Sygnatura:
IV/157
Nr inwentarza:
FUS 79101
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz