Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauka, technika, społeczeństwo : wyzwania i perspektywy w zakresie kształcenia przyrodniczego

Tytuł pełny:
Nauka, technika, społeczeństwo : wyzwania i perspektywy w zakresie kształcenia przyrodniczego / pod red. Marii Pedryc-Wrony
Konferencja:
Konferencja Dydaktyków Biologii (14 ; 2006 ; Nałęczów)
Współtwórcy:
Pedryc-Wrona, Maria (1948- ). Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Rok wydania:
2007
Opis fizyczny:
262 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788322727546
Uwagi:
Materiały przedstawione na XIV Konferencji Dydaktyków Biologii Szkół Wyższych, Nałęczów, 14-16 września 2006
Bibliogr. przy ref
Streszcz. ang
Temat:
Nauczyciele nauk przyrodniczych - kształcenie - konferencje.
Nauki przyrodnicze - studia i nauczanie - konferencje.
Biologia - studia i nauczanie (gimnazjalne) - Polska - konferencje.
Biologia - studia i nauczanie (podstawowe) - Polska - konferencje.
Przyroda - studia i nauczanie (gimnazjalne) - Polska - konferencje.
Przyroda - studia i nauczanie (podstawowe) - Polska - konferencje.
Ekologia - studia i nauczanie - konferencje.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02415cam#a2200469#i#4500
001 0191901361426
003 KAT U, KAT 001
005 20220831043108.2
008 080128s2007####pl#a###f#####|100#0#pol#c
020 %a 9788322727546
035 %a xx001048359
035 %a (NUKAT)vtls001048359
040 %a OLSZT 003/BT %c OLSZT 003/BT %d Ł U/JOs %d WR U/MBs %d OLSZT 003/DK %d KR U/BMigs
041 0 # %a pol %b eng
245 0 0 %a Nauka, technika, społeczeństwo : %b wyzwania i perspektywy w zakresie kształcenia przyrodniczego / %c pod red. Marii Pedryc-Wrony.
260 # %a Lublin : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, %c 2007.
300 %a 262 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Materiały przedstawione na XIV Konferencji Dydaktyków Biologii Szkół Wyższych, Nałęczów, 14-16 września 2006.
504 %a Bibliogr. przy ref.
546 %a Streszcz. ang.
650 # %a Nauczyciele nauk przyrodniczych %x kształcenie %v konferencje.
650 # %a Nauki przyrodnicze %x studia i nauczanie %v konferencje.
650 # %a Biologia %x studia i nauczanie (gimnazjalne) %z Polska %v konferencje.
650 # %a Biologia %x studia i nauczanie (podstawowe) %z Polska %v konferencje.
650 # %a Przyroda %x studia i nauczanie (gimnazjalne) %z Polska %v konferencje.
650 # %a Przyroda %x studia i nauczanie (podstawowe) %z Polska %v konferencje.
650 # %a Ekologia %x studia i nauczanie %v konferencje.
700 1 # %a Pedryc-Wrona, Maria %d (1948- ). %e Red.
710 2 # %a Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). %b Wydawnictwo. %4 pbl
711 2 # %a Konferencja Dydaktyków Biologii %n (14 ; %d 2006 ; %c Nałęczów).
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0191901361426 %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-227-2754-6
982 %a 37.016:5 %c NAUKA %d PEDRYC-WRONA %z Nauczanie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Oddział Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
93833
Nr inwentarza:
FUS 93833
Dostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
37.016:5
NAUKA
PEDRYC-WRONA
Nr inwentarza:
BG 362509
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz