Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kultura masowa a marketing polityczny : przypadek amerykańskich kampanii prezydenckich 2000 i 2004

Tytuł pełny:
Kultura masowa a marketing polityczny : przypadek amerykańskich kampanii prezydenckich 2000 i 2004 / Łukasz Wojtkowski
Autorzy:
Wojtkowski, Łukasz
Współtwórcy:
Wydawnictwo Adam Marszałek. Wydawca
Wydawca:
Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek
Rok wydania:
2010
Seria:
Wybory, Demokracja, Polityka
Zawartość serii:
Wybory, Demokracja, Polityka
Opis fizyczny:
131 s. : il. ; 23 cm
ISBN:
9788376113845
Uwagi:
Bibliogr. s. 126-131
Książka kierowana do ludzi o wykształceniu socjologicznym, politologicznym, kulturoznawczym, historycznym oraz specjalistów w zakresie stosunków międzynarodowych
Aneks w jęz. ang
Temat:
Kultura masowa - Stany Zjednoczone - 1990-.
Marketing polityczny - Stany Zjednoczone - 1990-.
Kampanie wyborcze - Stany Zjednoczone - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01582cam#a2200361#i#4500
001 0192102548809
003 KAT U, KAT 001
005 20220831234116.5
008 100309s2010####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788376113845
035 %a xx001550503
035 %a (NUKAT)vtls001550503
040 %a WA U/98ZS %c WA U/ZS %d WA U/98MAJ %d WA U/98MAPs
041 0 # %a pol %a eng
100 1 %a Wojtkowski, Łukasz.
245 1 0 %a Kultura masowa a marketing polityczny : %b przypadek amerykańskich kampanii prezydenckich 2000 i 2004 / %c Łukasz Wojtkowski.
260 # %a Toruń : %b Wydawnictwo Adam Marszałek, %c 2010.
300 %a 131 s. : %b il. ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Wybory, Demokracja, Polityka
504 %a Bibliogr. s. 126-131.
521 8 %a Książka kierowana do ludzi o wykształceniu socjologicznym, politologicznym, kulturoznawczym, historycznym oraz specjalistów w zakresie stosunków międzynarodowych.
546 %a Aneks w jęz. ang.
650 # %a Kultura masowa %z Stany Zjednoczone %y 1990-.
650 # %a Marketing polityczny %z Stany Zjednoczone %y 1990-.
650 # %a Kampanie wyborcze %z Stany Zjednoczone %y 1990-.
710 2 # %a Wydawnictwo Adam Marszałek. %4 pbl
830 0 %a Wybory, Demokracja, Polityka
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192102548809 %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7611-384-5

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
5268
Nr inwentarza:
zPUL 5268
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
10127
Nr inwentarza:
zMARK 10127
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
48447
Nr inwentarza:
BNS 48447
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz