Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Narodziny klasy kreatywnej : oraz jej wpływ na przeobrażenia w charakterze pracy, wypoczynku, społeczeństwa i życia codziennego

Tytuł pełny:
Narodziny klasy kreatywnej : oraz jej wpływ na przeobrażenia w charakterze pracy, wypoczynku, społeczeństwa i życia codziennego / Richard Florida ; przeł. Tomasz Krzyżanowski, Michał Penkala
Tytuły ujednolicone:
Rise of the creative class (pol.)
Autorzy:
Florida, Richard L. (1957- )
Współtwórcy:
Krzyżanowski, Tomasz. Tł.
Penkala, Michał. Tł.
Narodowe Centrum Kultury. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Narodowe Centrum Kultury
Rok wydania:
2010
Seria:
Kultura się Liczy!
Zawartość serii:
Kultura się Liczy!
Opis fizyczny:
414 s. : il. ; 25 cm
ISBN:
9788361587378
Uwagi:
Tyt. oryg.: The rise of the creative class
Indeks
Temat:
Kapitał kulturowy.
Klasy społeczne - Stany Zjednoczone.
Kreatywność (technika).
Kreatywność - aspekt społeczny.
Stany Zjednoczone - sytuacja gospodarcza - 1981-2001.
Stany Zjednoczone - sytuacja społeczna - 1980-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02069cam#a2200433#i#4500
001 0192202839641
003 KAT U, KAT 001
005 20210224054907.0
008 110223s2010####pl#a###g#####|001#0#pol#c
020 %a 9788361587378
035 %a xx001991782
035 %a (NUKAT)vtls001991782
040 %a Ł U/BITL %c Ł U/BITL %d Ł U/AS %d Ł U/ASs %d KR 7/TS %d WR O/KPK %d WA 004/ac %d KR 93/BZs %d GL 001/ML %d KAT 001/PDs
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Florida, Richard L. %d (1957- ).
240 1 0 %a Rise of the creative class %l (pol.)
245 1 0 %a Narodziny klasy kreatywnej : %b oraz jej wpływ na przeobrażenia w charakterze pracy, wypoczynku, społeczeństwa i życia codziennego / %c Richard Florida ; przeł. Tomasz Krzyżanowski, Michał Penkala.
260 # %a Warszawa : %b Narodowe Centrum Kultury, %c 2010.
300 %a 414 s. : %b il. ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Kultura się Liczy!
500 %a Tyt. oryg.: The rise of the creative class.
504 %a Indeks.
650 # %a Kapitał kulturowy.
650 # %a Klasy społeczne %z Stany Zjednoczone.
650 # %a Kreatywność (technika).
650 # %a Kreatywność %x aspekt społeczny.
651 # %a Stany Zjednoczone %x sytuacja gospodarcza %y 1981-2001.
651 # %a Stany Zjednoczone %x sytuacja społeczna %y 1980-.
700 1 # %a Krzyżanowski, Tomasz. %e Tł.
700 1 # %a Penkala, Michał. %e Tł.
710 2 # %a Narodowe Centrum Kultury. %4 pbl
830 0 %a Kultura się Liczy!
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192202839641 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-61587-37-8
982 %a 316.34 %c FLORIDA, R. L. %d NARODZINY %z Zróżnicowanie społeczne według specyficznych kryteriów. Socjologia płci. Socjologia mniejszości

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
57876
Nr inwentarza:
BNS 57876
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
316.34
FLORIDA, R. L.
NARODZINY
Nr inwentarza:
BG 403966
Wolny dostęp
Położenie:
Oddział Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
98436
Nr inwentarza:
FUS 98436
Dostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
316.34
FLORIDA, R. L.
NARODZINY
Nr inwentarza:
BG 398964
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz