Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trening asertywności w kształceniu pedagogicznym

Tytuł pełny:
Trening asertywności w kształceniu pedagogicznym / Teresa Zubrzycka-Maciąg
Autorzy:
Zubrzycka-Maciąg, Teresa
Współtwórcy:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Wydanie:
Wyd. 2 zm. i rozsz
Rok wydania:
2011
Opis fizyczny:
177 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788322732830
Uwagi:
Na s. red.: "Wydanie 2 zmienione i rozszerzone o materiały do autodiagnozy asertywności dla nauczycieli i wychowawców"
Na okł.: "Wydanie nowe"
Bibliogr. s. [171]-177
Na s. 11: [...] dla terapeutów i nauczycieli akademickich profesjonalnie zajmujących się rozwijaniem umiejętności społecznych [...], dla wszystkich czytelników pragnących poszerzyć swą wiedzę oraz doskonalić umiejętności asertywne [...]
Temat:
Pedagogika - studia i nauczanie (akademickie) - Polska - 1990-.
Trening asertywności.
Nauczyciele - kształcenie - Polska - 1990-.
Asertywność.
Studenci nauk o wychowaniu - psychologia.
Asertywność - badania - Polska - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02180cam#a2200397#i#4500
001 0192203120022
003 KAT U, KAT 001
005 20201210063030.4
008 110712s2011####pl#a###f#f###|000#0#pol#c
020 %a 9788322732830
035 %a xx002139121
035 %a (NUKAT)vtls002139121
040 %a WR U/kw %c WR U/kw %d WR U/jd %d WR U/MWs %d WR U/MW
100 1 %a Zubrzycka-Maciąg, Teresa.
245 1 0 %a Trening asertywności w kształceniu pedagogicznym / %c Teresa Zubrzycka-Maciąg.
250 %a Wyd. 2 zm. i rozsz.
260 # %a Lublin : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, %c 2011.
300 %a 177 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Na s. red.: "Wydanie 2 zmienione i rozszerzone o materiały do autodiagnozy asertywności dla nauczycieli i wychowawców".
500 %a Na okł.: "Wydanie nowe".
504 %a Bibliogr. s. [171]-177.
521 8 %a Na s. 11: [...] dla terapeutów i nauczycieli akademickich profesjonalnie zajmujących się rozwijaniem umiejętności społecznych [...], dla wszystkich czytelników pragnących poszerzyć swą wiedzę oraz doskonalić umiejętności asertywne [...].
650 # %a Pedagogika %x studia i nauczanie (akademickie) %z Polska %y 1990-.
650 # %a Trening asertywności.
650 # %a Nauczyciele %x kształcenie %z Polska %y 1990-.
650 # %a Asertywność.
650 # %a Studenci nauk o wychowaniu %x psychologia.
650 # %a Asertywność %x badania %z Polska %y 1990-.
710 2 # %a Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). %b Wydawnictwo. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192203120022 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-227-3283-0
982 %a 159.91/.92 %c ZUBRZYCKA-MAC %d TRENING %z Psychofizjologia. Rozwój psychiczny. Zdolności umysłowe. Psychologia rozwojowa. Osobowość. Psychologia indywidualna

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
638777
Nr inwentarza:
BPPc 638777
Dostępny
Położenie:
Oddział Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
98212
Nr inwentarza:
FUS 98212
Dostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 1 - Filozofia. Psychologia - POZIOM 2
Sygnatura:
159.91/.92
ZUBRZYCKA-MAC
TRENING
Nr inwentarza:
BG 402887
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz