- Tytuł pełny:
- Marketing : istota, techniki / A.Wiśniewski, W.Szymanowski
- Autorzy:
- Wiśniewski, Andrzej (ekonomia)
Szymanowski, Wacław (1945- ) - Wydawca:
- Warszawa : Centrum Informacji Menedżera
- Rok wydania:
- 1996
- Seria:
- Lektury Menedżera
- Zawartość serii:
- Lektury Menedżera
- Opis fizyczny:
- 70 s. : il. ; 21 cm
- ISBN:
- 8386210044
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 64-65
- Zawartość:
- Co to jest marketing / A. Wiśniewski. Techniki badań marketingowych / W. Szymanowski
- Hasła dodatkowe:
- Wiśniewski, Andrzej (ekonomia). Co to jest marketing ? (pol.)
Szymanowski, Wacław (1945- ). Techniki badań marketingowych (pol.) - Temat:
- Marketing.
- Książka