- Tytuł pełny:
- Relacje i lojalność klientów w marketingu / Katarzyna Dziewanowska
- Autorzy:
- Dziewanowska, Katarzyna
- Współtwórcy:
- Uniwersytet Warszawski. Wydział Zarządzania. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
- Wydawca:
- Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
- Rok wydania:
- 2012
- Opis fizyczny:
- 315 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788361276913
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 301-315
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu szeroko rozumianego zarządzania i marketingu oraz uczestników różnorodnych szkoleń związanych z tymi dziedzinami - Temat:
- Marketing relacyjny - podręczniki akademickie.
Lojalność wobec marki - podręczniki akademickie.
Relacje z klientami - podręczniki akademickie. - Książka