Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Relacje i lojalność klientów w marketingu

Tytuł pełny:
Relacje i lojalność klientów w marketingu / Katarzyna Dziewanowska
Autorzy:
Dziewanowska, Katarzyna
Współtwórcy:
Uniwersytet Warszawski. Wydział Zarządzania. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Rok wydania:
2012
Opis fizyczny:
315 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788361276913
Uwagi:
Bibliogr. s. 301-315
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu szeroko rozumianego zarządzania i marketingu oraz uczestników różnorodnych szkoleń związanych z tymi dziedzinami
Temat:
Marketing relacyjny - podręczniki akademickie.
Lojalność wobec marki - podręczniki akademickie.
Relacje z klientami - podręczniki akademickie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01638cam#a2200325#i#4500
001 0192303577535
003 KAT U, KAT 001
005 20200525065548.6
008 120701s2012####pl#a###f#f###|000#0#pol#c
020 %a 9788361276913
035 %a xx002536350
035 %a (NUKAT)vtls002536350
040 %a WA U/88GRY %c WA U/GRY %d WA U/88GRY %d WA U/88OBs
100 1 %a Dziewanowska, Katarzyna.
245 1 0 %a Relacje i lojalność klientów w marketingu / %c Katarzyna Dziewanowska.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, %c 2012.
300 %a 315 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliogr. s. 301-315.
521 8 %a Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu szeroko rozumianego zarządzania i marketingu oraz uczestników różnorodnych szkoleń związanych z tymi dziedzinami.
650 # %a Marketing relacyjny %v podręczniki akademickie.
650 # %a Lojalność wobec marki %v podręczniki akademickie.
650 # %a Relacje z klientami %v podręczniki akademickie.
710 2 # %a Uniwersytet Warszawski. %b Wydział Zarządzania. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192303577535 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-61276-91-3
982 %a 339.138 %c DZIEWANOWSKA %d RELACJE I %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
DZIEWANOWSKA
RELACJE I
Nr inwentarza:
zBOND 52367
Niedostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
DZIEWANOWSKA
RELACJE I
Nr inwentarza:
G 200125
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
DZIEWANOWSKA
RELACJE I
Nr inwentarza:
G 225204
Wolny dostęp
Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Czytelnia
Sygnatura:
9833
Nr inwentarza:
zROND 9833
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
11800
Nr inwentarza:
zMARK 11800
Niedostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
DZIEWANOWSKA
RELACJE I
Nr inwentarza:
G 200124
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz