- Tytuł pełny:
- Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego / pod red. Wandy Patrzałek
- Współtwórcy:
- Patrzałek, Wanda (1955- ). Redaktor
Wyższa Szkoła Bankowa (Poznań). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Poznań ; Wrocław : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej
- Rok wydania:
- 2012
- Opis fizyczny:
- 290 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788372053145
- Uwagi:
- Bibliogr. przy art
Dla teoretyków i praktyków zajmujących się analizą i tworzeniem przekazów reklamowych, a także dla studentów kierunków ekonomicznych, socjologicznych, psychologicznych i prawniczych specjalizujących się w badaniach współczesnej reklamy
Streszcz. ang. przy art - Temat:
- Reklama - prawo - Kraje Unii Europejskiej.
Reklama - aspekt społeczny.
Reklama - podręczniki akademickie. - Książka