Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Po drugie klient : zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy

Tytuł pełny:
Po drugie klient : zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy / Hal F. Rosenbluth, Diane McFerrin Peters ; [przeł. Anna Kwaśniewska]
Wariant tytułu:
Tyt. oryg.: Customer comes second
Autorzy:
Rosenbluth, Hal F
Peters, Diane McFerrin
Współtwórcy:
Kwaśniewska, Anna (tłumacz). Tł.
Wolters Kluwer Polska. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business
Wydanie:
Wyd. 2
Rok wydania:
2013
Seria:
Biznes
Zawartość serii:
Biznes - Wolters Kluwer Polska
Opis fizyczny:
295 s. ; 25 cm
ISBN:
9788326445989
Uwagi:
Tyt. oryg.: The customer comes second. Put your people first and watch'em kick butt
Bibliogr. s. 289. Indeks
Temat:
Personel - kierowanie.
Sukces w biznesie.
Kreatywność - aspekt ekonomiczny - Stany Zjednoczone.
Kultura przedsiębiorstwa - Stany Zjednoczone - studium przypadku.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01735cam#a2200421#i#4500
001 0192504141669
003 KAT U, KAT 001
005 20190904062113.4
008 131118s2013####pl#####f#####|001#0#pol#c
020 %a 9788326445989
035 %a xx002961186
035 %a (NUKAT)vtls002961186
040 %a WA 72/AG %c WA 72/AG %d WA 72/AK %d WA U/88OBs
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Rosenbluth, Hal F.
245 1 0 %a Po drugie klient : %b zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy / %c Hal F. Rosenbluth, Diane McFerrin Peters ; [przeł. Anna Kwaśniewska].
246 1 # %i Tyt. oryg.: %a Customer comes second
250 %a Wyd. 2.
260 # %a Warszawa : %b Oficyna a Wolters Kluwer business, %c 2013.
300 %a 295 s. ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Biznes
500 %a Tyt. oryg.: The customer comes second. Put your people first and watch'em kick butt.
504 %a Bibliogr. s. 289. Indeks.
650 # %a Personel %x kierowanie.
650 # %a Sukces w biznesie.
650 # %a Kreatywność %x aspekt ekonomiczny %z Stany Zjednoczone.
650 # %a Kultura przedsiębiorstwa %z Stany Zjednoczone %v studium przypadku.
700 1 # %a Peters, Diane McFerrin.
700 1 # %a Kwaśniewska, Anna %c (tłumacz). %e Tł.
710 2 # %a Wolters Kluwer Polska. %4 pbl
830 0 %a Biznes - Wolters Kluwer Polska
856 4 8 %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx002961186.jpg
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192504141669 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-264-4598-9

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
12460
Nr inwentarza:
zMARK 12460
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz