Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Interaktionsplattformen und Kundenintegration in Industriegütermärkten : Akzeptanzfaktoren, Wettbewerbsvorteile und Kundennutzen am Beispiel des Maschinen- und Anlagenbaus

Tytuł pełny:
Interaktionsplattformen und Kundenintegration in Industriegütermärkten : Akzeptanzfaktoren, Wettbewerbsvorteile und Kundennutzen am Beispiel des Maschinen- und Anlagenbaus / Ditmar Ihlenburg ; mit einem Geleitwort von Ralf Reichwald
Autorzy:
Ihlenburg, Ditmar
Współtwórcy:
Reichwald, Ralf (1943- ). Wstęp
Gabler Verlag. Wydawca
Springer Science+Business Media. Wydawca
Wydawca:
Weisbaden : Gabler Verlag : Springer Fachmedien
Rok wydania:
cop. 2012
Seria:
Gabler Research.Markt- und Unternehmensentwicklung / Markets and Organisations
Zawartość serii:
Gabler Research. Markt- und Unternehmensentwicklung / Markets and Organisations
Opis fizyczny:
XXII, 371 s. : il. ; 21 cm
ISBN:
9783834931023
Uwagi:
Bibliogr. s. 334-367. Indeks
Temat:
Marketing relacyjny.
Marketing przemysłowy.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01633cam#a2200337#i#4500
001 0192605177019
003 KAT U, KAT 001
005 20171024064139.3
008 151125s2012####gw#a###f#####|001#0#ger#c
020 %a 9783834931023
035 %a xx003563430
035 %a (NUKAT)vtls003563430
040 %a KAT 001/UEtk %c KAT 001/UEtk %d KAT 001/UEtk %d KAT 001/UEtk
100 1 %a Ihlenburg, Ditmar.
245 1 0 %a Interaktionsplattformen und Kundenintegration in Industriegütermärkten : %b Akzeptanzfaktoren, Wettbewerbsvorteile und Kundennutzen am Beispiel des Maschinen- und Anlagenbaus / %c Ditmar Ihlenburg ; mit einem Geleitwort von Ralf Reichwald.
260 # %a Weisbaden : %b Gabler Verlag : %b Springer Fachmedien, %c cop. 2012.
300 %a XXII, 371 s. : %b il. ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Gabler Research.Markt- und Unternehmensentwicklung / Markets and Organisations
504 %a Bibliogr. s. 334-367. Indeks.
650 # %a Marketing relacyjny.
650 # %a Marketing przemysłowy.
700 1 # %a Reichwald, Ralf %d (1943- ). %e Wstęp
710 2 # %a Gabler Verlag. %4 pbl
710 2 # %a Springer Science+Business Media. %4 pbl
830 0 %a Gabler Research. %p Markt- und Unternehmensentwicklung / Markets and Organisations
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192605177019 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-3-8349-3102-3

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
12015
Nr inwentarza:
zMARK 12015
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz