Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

CEO branding : theory and practice

Tytuł pełny:
CEO branding : theory and practice / edited by Marc Fetscherin ; [foreword by Suzanne Bates and Leslie Gaines-Ross]
Współtwórcy:
Fetscherin, Marc. Redaktor
Bates, Suzanne. Przedm.
Gaines-Ross, Leslie (1947- ). Przedm.
Routledge. Wydawca
Wydawca:
New York ; London : Routledge, Taylor & Francis Group
Rok wydania:
2015
Opis fizyczny:
XXXIII, [1], 302 s. : il. ; 23 cm
ISBN:
9781138013711
9781138013728
9781315795140
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz. Indeks
Temat:
Zarządzający spółkami.
Branding (marketing).
Wizerunek przedsiębiorstwa.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01835cam#a2200397#i#4500
001 0192705236126
003 KAT U, KAT 001
005 20220203233907.8
008 160414s2015####xxua###f#####|001#0#eng#c
020 %a 9781138013711 %q hbk
020 %a 9781138013728 %q pbk
020 %a 9781315795140 %q ebk
035 %a xx003675286
035 %a (NUKAT)vtls003675286
040 %a KAT 001/KC %c KAT 001/KCs %d KAT 001/ZP
044 %a xxu %a xxk
245 0 0 %a CEO branding : %b theory and practice / %c edited by Marc Fetscherin ; [foreword by Suzanne Bates and Leslie Gaines-Ross].
260 # %a New York ; %a London : %b Routledge, Taylor & Francis Group, %c 2015.
300 %a XXXIII, [1], 302 s. : %b il. ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
650 # %a Zarządzający spółkami.
650 # %a Branding (marketing).
650 # %a Wizerunek przedsiębiorstwa.
700 1 # %a Fetscherin, Marc. %e Redaktor
700 1 # %a Bates, Suzanne. %e Przedm.
700 1 # %a Gaines-Ross, Leslie %d (1947- ). %e Przedm.
710 2 # %a Routledge. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192705236126 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-1-138-01371-1 %q hbk
920 %a 978-1-138-01372-8 %q pbk
920 %a 978-1-315-79514-0 %q ebk
982 %a 005.31/.34 %c CEO BRANDING %d FETSCHERIN, M. %z Badania operacyjne. Teoria podejmowania decyzji. Psychologia zarządzania. Zarządzanie ryzykiem. Efektywność. Style zarządzania. Zarządzanie innowacyjne. Przedsiębiorczość

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 0 - Dział Ogólny - POZIOM 1
Sygnatura:
005.31/.34
CEO BRANDING
FETSCHERIN, M.
Nr inwentarza:
G 209154
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz