Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A phenomenological perspective on the work of the marketing manager : an analysis of the process of strategic planning in organisations

Tytuł pełny:
A phenomenological perspective on the work of the marketing manager : an analysis of the process of strategic planning in organisations / Barry Ardley
Wariant tytułu:
Strategic planning and the marketing manager : ramifications of a phenomenological perspective
Autorzy:
Ardley, Barry
Współtwórcy:
Lambert Academic Publishing. Wydawca
Wydawca:
Köln ; Saarbrücken : Lambert Academic Publishing
Rok wydania:
cop. 2009
Opis fizyczny:
387, [28] s., 5 k. : il. ; 24 cm
ISBN:
9783838323329
3838323327
Uwagi:
Książka zawiera 5 k. z błędną numeracją stron
Bibliogr. s. [387-415]
Temat:
Marketing - planowanie.
Planowanie strategiczne.
Marketing strategiczny.
Marketing - podejmowanie decyzji.
Marketing - aspekt społeczny.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01649cam#a2200373#i#4500
001 0192805597970
003 KAT U, KAT 001
005 20170802212519.8
008 170308s2009####gw#a###f#####|000#0#eng#c
020 %a 9783838323329
020 %a 3838323327
035 %a xx003950298
035 %a (NUKAT)vtls003950298
040 %a KAT 001/UEtk %c KAT 001/UEtk %d KAT 001/UEbbs
100 1 %a Ardley, Barry.
245 1 2 %a A phenomenological perspective on the work of the marketing manager : %b an analysis of the process of strategic planning in organisations / %c Barry Ardley.
246 1 5 %a Strategic planning and the marketing manager : %b ramifications of a phenomenological perspective
260 # %a Köln ; %a Saarbrücken : %b Lambert Academic Publishing, %c cop. 2009.
300 %a 387, [28] s., 5 k. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Książka zawiera 5 k. z błędną numeracją stron.
504 %a Bibliogr. s. [387-415].
650 # %a Marketing %x planowanie.
650 # %a Planowanie strategiczne.
650 # %a Marketing strategiczny.
650 # %a Marketing %x podejmowanie decyzji.
650 # %a Marketing %x aspekt społeczny.
710 2 # %a Lambert Academic Publishing. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/index.php?r=site/recorddetail&id=0192805597970 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-3-8383-2332-9
920 %a 3-8383-2332-7

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
10533
Nr inwentarza:
zMARK 10533
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz