- Tytuł pełny:
- Perswazja w telewizyjnej reklamie społecznej - studium socjologiczne / Ewa Kurzeja
- Autorzy:
- Kurzeja, Ewa (socjolog)
- Współtwórcy:
- Wódz, Jacek. Promotor
Uniwersytet Śląski (Katowice). Wydział Nauk Społecznych. Instytucja nadająca stopień - Wydawca:
- Katowice
- Rok wydania:
- 2014
- Opis fizyczny:
- 330, [3] karty : ilustracje ; 30 cm + dysk optyczny (CD-ROM)
- Uwagi:
- Niepublikowana praca doktorska
Promotor: Jacek Wódz
CD-ROM zawiera: Spoty reklamowe
Praca doktorska. Uniwersytet Śląski w Katowicach. Wydział Nauk Społecznych, 2015
Bibliografia na kartach 320-325 - Temat:
- Uniwersytet Śląski (Katowice) - rozprawy akademickie.
Reklama telewizyjna - aspekt społeczny.
Marketing społeczny.
Perswazja (psychologia) - aspekt społeczny. - Gatunek / Forma:
- Rozprawy akademickie.
- Rękopis (manuskrypt)