Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mechanizm kształtowania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez jednostki samorządu terytorialnego

Tytuł pełny:
Mechanizm kształtowania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez jednostki samorządu terytorialnego / Krzysztof Błoński
Autorzy:
Błoński, Krzysztof (ekonomia)
Uniwersytet Szczeciński
Współtwórcy:
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Wydanie:
Wydanie I
Rok wydania:
2018
Seria:
Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, 0860-2751 ; t. (1078) 1004
Zawartość serii:
Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński 0860-2751 t. 1004
Opis fizyczny:
314 stron : ilustracje ; 24 cm
ISBN:
9788379721870
Uwagi:
Bibliografia na stronach 275-303
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Samorząd lokalny - aspekt ekonomiczny.
Zadowolenie konsumentów.
Konsumenci - zadowolenie - badania.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01873cam#a2200385#i#4500
001 0192906226219
003 KAT U, KAT 001
005 20220414202340.3
008 180530s2018####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788379721870
035 %a xx004333146
035 %a (NUKAT)vtls004333146
040 %a WR U/bk %b pol %e rda %c WR U/bk %d WR U/hp %d POZN U/HAs %d WA 14/MBs
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Błoński, Krzysztof %c (ekonomia). %e Autor
245 1 0 %a Mechanizm kształtowania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez jednostki samorządu terytorialnego / %c Krzysztof Błoński.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2018.
300 %a 314 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, %x 0860-2751 ; %v t. (1078) 1004
504 %a Bibliografia na stronach 275-303.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 # %a Samorząd lokalny %x aspekt ekonomiczny.
650 # %a Zadowolenie konsumentów.
650 # %a Konsumenci %x zadowolenie %x badania.
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %e Wydawca %4 pbl
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %e Instytucja sprawcza
830 0 %a Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński %x 0860-2751 %v t. 1004
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192906226219 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7972-187-0
982 %a 351/354 %c BŁOŃSKI, K. %d MECHANIZM %z Administracja publiczna. Gospodarka komunalna

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
351/354
BŁOŃSKI, K.
MECHANIZM
Nr inwentarza:
G 217275
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz