- Tytuł pełny:
- Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 / Monika Kożdoń-Dębecka ; Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii. Katedra Genologii Dziennikarskiej i Fotografii
- Autorzy:
- Kożdoń-Dębecka, Monika
Uniwersytet Warszawski. Katedra Fotografii i Genologii Dziennikarskiej - Współtwórcy:
- Oficyna Wydawnicza Aspra-JR. Wydawca
- Wydawca:
- Warszawa : Oficyna Wydawnicza Aspra-JR
- Rok wydania:
- 2018
- Seria:
- Media Początku XXI Wieku ; t. 35
- Zawartość serii:
- Media Polskie t. 35
- Opis fizyczny:
- 278 stron : ilustracje ; 24 cm
- ISBN:
- 9788375458886
- Uwagi:
- Bibliografia na stronach 245-264
Publikacja dofinansowana przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego
Streszczenie w języku angielskim. Spis treści także w języku angielskim - Temat:
- Kampanie wyborcze - innowacje - Stany Zjednoczone.
Komunikacja w polityce - innowacje - Stany Zjednoczone.
Media społecznościowe - aspekt polityczny - Stany Zjednoczone.
Internet - aspekt polityczny - Stany Zjednoczone.
Internet w kampaniach wyborczych - Stany Zjednoczone. - Książka