Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Społeczność wokół marki : geneza, koncepcja, badania

Tytuł pełny:
Społeczność wokół marki : geneza, koncepcja, badania / Monika Skorek
Autorzy:
Skorek, Monika
Współtwórcy:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania:
copyright 2019
Opis fizyczny:
219 stron : ilustracje ; 24 cm
ISBN:
9788320823462
Uwagi:
Bibliografia na stronach 193-207
Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, przede wszystkim menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, pracownicy agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych
Publikacja dofinansowana z dotacji na utrzymanie potencjału badawczego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Temat:
Branding (marketing).
Marketing - aspekt społeczny.
Postawy konsumentów.
Branding (marketing) - studium przypadku.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02000cam#a2200349#i#4500
001 0193006593076
003 KAT U, KAT 001
005 20221228064114.8
008 190513s2019####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788320823462
035 %a xx004612665
035 %a (NUKAT)vtls004612665
040 %a WA 510/ADD %b pol %e rda %c WA 510/ADD %d WA 510/ADD %d WR U/MBs %d WA 72/AK %d SZCZ U/KP %d WA 14/ABs %d KR 93/MPs
100 1 %a Skorek, Monika. %e Autor
245 1 0 %a Społeczność wokół marki : %b geneza, koncepcja, badania / %c Monika Skorek.
260 # %a Warszawa : %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, %c copyright 2019.
300 %a 219 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliografia na stronach 193-207.
521 8 %a Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, przede wszystkim menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, pracownicy agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.
536 %a Publikacja dofinansowana z dotacji na utrzymanie potencjału badawczego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
650 # %a Branding (marketing).
650 # %a Marketing %x aspekt społeczny.
650 # %a Postawy konsumentów.
650 # %a Branding (marketing) %v studium przypadku.
710 2 # %a Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193006593076 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-208-2346-2
982 %a 339.138 %c SKOREK, M. %d SPOŁECZNOŚĆ %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
SKOREK, M.
SPOŁECZNOŚĆ
Nr inwentarza:
BG 612602
Niedostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
SKOREK, M.
SPOŁECZNOŚĆ
Nr inwentarza:
G 220143
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
SKOREK, M.
SPOŁECZNOŚĆ
Nr inwentarza:
G 220144
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
3355
Nr inwentarza:
WZarz 3355
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz