- Tytuł pełny:
- Społeczność wokół marki : geneza, koncepcja, badania / Monika Skorek
- Autorzy:
- Skorek, Monika
- Współtwórcy:
- Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Wydawca
- Wydawca:
- Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Rok wydania:
- copyright 2019
- Opis fizyczny:
- 219 stron : ilustracje ; 24 cm
- ISBN:
- 9788320823462
- Uwagi:
- Bibliografia na stronach 193-207
Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, przede wszystkim menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, pracownicy agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych
Publikacja dofinansowana z dotacji na utrzymanie potencjału badawczego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego - Temat:
- Branding (marketing).
Marketing - aspekt społeczny.
Postawy konsumentów.
Branding (marketing) - studium przypadku. - Książka