Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów

Tytuł pełny:
Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów / Anna Irena Szymańska
Autorzy:
Szymańska, Anna (zarządzanie)
Współtwórcy:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego
Rok wydania:
2018
Seria:
Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 2450-7865 ; nr 910
Zawartość serii:
Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie 2450-7865 nr 910
Opis fizyczny:
193 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm
ISBN:
9788380843158
9788380843165
Uwagi:
Na stronie redakcyjnej ISSN 0239-6025 dotyczy poprzedniego tytułu serii
Bibliografia na stronach 168-189
Temat:
Preferencje konsumenta - badania.
Postawy konsumentów - badania.
Sprzedaż promocyjna.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02073cam#a2200373#i#4500
001 0193006804009
003 KAT U, KAT 001
005 20221228064249.9
008 191022s2018####pl#a#########|000#0dpol#c
020 %a 9788380843158
020 %a 9788380843165 %q e-ISBN
035 %a xx004728671
035 %a (NUKAT)vtls004728671
040 %a KR 7/AK %b pol %e rda %c KR 7/AKs %d KR 7/MN %d WA 14/PTs
100 1 %a Szymańska, Anna %c (zarządzanie). %e Autor
245 1 0 %a Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów / %c Anna Irena Szymańska.
260 # %a Kraków : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, %c 2018.
300 %a 193 strony : %b ilustracje (w tym kolorowe) ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, %x 2450-7865 ; %v nr 910
500 %a Na stronie redakcyjnej ISSN 0239-6025 dotyczy poprzedniego tytułu serii.
504 %a Bibliografia na stronach 168-189.
650 # %a Preferencje konsumenta %x badania.
650 # %a Postawy konsumentów %x badania.
650 # %a Sprzedaż promocyjna.
710 2 # %a Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). %b Wydawnictwo Naukowe. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie %x 2450-7865 %v nr 910
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193006804009 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-8084-315-8
920 %a 978-83-8084-316-5 %q e-ISBN
982 %a 365/366 %c SZYMAŃSKA, A. %d DZIAŁANIA %z Konsumeryzm. Konsumenci. Potrzeby mieszkaniowe i ich zaspokajanie

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Nauk o Ziemi
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
23603
Nr inwentarza:
BNZ 23603
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
365/366
SZYMAŃSKA, A.
DZIAŁANIA
Nr inwentarza:
BG 618036
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz