- Tytuł pełny:
- Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów / Anna Irena Szymańska
- Autorzy:
- Szymańska, Anna (zarządzanie)
- Współtwórcy:
- Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
- Wydawca:
- Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego
- Rok wydania:
- 2018
- Seria:
- Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 2450-7865 ; nr 910
- Zawartość serii:
- Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie 2450-7865 nr 910
- Opis fizyczny:
- 193 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm
- ISBN:
- 9788380843158
9788380843165 - Uwagi:
- Na stronie redakcyjnej ISSN 0239-6025 dotyczy poprzedniego tytułu serii
Bibliografia na stronach 168-189 - Temat:
- Preferencje konsumenta - badania.
Postawy konsumentów - badania.
Sprzedaż promocyjna. - Książka