Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O sposobach wprowadzania wiedzy językowej w podręcznikach szkolnych dawniej i dziś

propozycja biblioteki
LDR 01341naa#a2200229#i#4500
001 0193006919382
003 KAT U, KAT 001
005 20201028045827.4
008 191209s2014####pl###########|000#0#pol#c
035 %a xx004767125
035 %a (NUKAT)vtls004767125
040 %a KAT U/AW %b pol %e rda %c KAT U/AWs %d KAT U/JP
100 1 %a Zok-Smoła, Aleksandra. %e Autor
245 1 0 %a O sposobach wprowadzania wiedzy językowej w podręcznikach szkolnych dawniej i dziś / %c Aleksandra Zok-Smoła.
500 %a Tytuł nagłówkowy.
530 %a Dostępny również online.
650 # %a Język polski %v podręczniki %x historia i krytyka.
773 0 # %7 nnas %t Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach %d Katowice : UŚ, 1969- %g Nr 3287 (2014), strony 323-334 %x 0208-6336 %w cc95204002
773 0 # %7 nnam %t Językowe, literackie i kulturowe ścieżki edukacji polonistycznej (tradycja i współczesność) %d Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2014 %k Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3144, poprawny nr 3287 %g Strony 323-334 %z 9788380122680 %z 9788380122697 %w xx003308923 %w (NUKAT)vtls003308923
856 4 1 %u http://hdl.handle.net/20.500.12128/2620
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193006919382 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz