Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Construire le modèle éducatif du XXIe siècle : les promesses de la digitalisation et les nouveaux modes d'apprentissage

Tytuł pełny:
Construire le modèle éducatif du XXIe siècle : les promesses de la digitalisation et les nouveaux modes d'apprentissage / François-Xavier Hussherr, Cécile Hussherr
Wariant tytułu:
Construire le modèle éducatif du 21e siècle : les promesses de la digitalisation et les nouveaux modes d'apprentissage
Construire le modèle éducatif du vingt-et-unième siècle : les promesses de la digitalisation et les nouveaux modes d'apprentissage
Autorzy:
Hussherr, François-Xavier
Hussherr, Cècile (1975- )
Współtwórcy:
FYP éditions. Wydawca
Wydawca:
Limoges : FYP éditions
Rok wydania:
2017
Seria:
Entreprendre : nouvelle économie
Zawartość serii:
Entreprendre (Limoges) 2106-0177
Opis fizyczny:
191, [1] strona : ilustracje ; 21 cm
ISBN:
9782364051485
Uwagi:
Bibliografia na stronach 187-189
Temat:
Edukacja i państwo - Francja - 1990-.
Technologia kształcenia.
Kształcenie online.
Metody eksperymentalne w nauczaniu.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01872cam#a2200373#i#4500
001 0193107364172
003 KAT U, KAT 001
005 20210611202441.0
008 201102s2017####fr#a#########|000#0#fre#c
020 %a 9782364051485
035 %a xx004986137
035 %a (NUKAT)vtls004986137
035 %a (OCoLC)1225222630
040 %a KAT U/42AF %b pol %e rda %c KAT U/42AF %d KAT U/42AF
100 1 %a Hussherr, François-Xavier. %e Autor
245 1 0 %a Construire le modèle éducatif du XXIe siècle : %b les promesses de la digitalisation et les nouveaux modes d'apprentissage / %c François-Xavier Hussherr, Cécile Hussherr.
246 3 0 %a Construire le modèle éducatif du 21e siècle : %b les promesses de la digitalisation et les nouveaux modes d'apprentissage
246 3 0 %a Construire le modèle éducatif du vingt-et-unième siècle : %b les promesses de la digitalisation et les nouveaux modes d'apprentissage
260 # %a Limoges : %b FYP éditions, %c 2017.
300 %a 191, [1] strona : %b ilustracje ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Entreprendre : nouvelle économie
504 %a Bibliografia na stronach 187-189.
650 # %a Edukacja i państwo %z Francja %y 1990-.
650 # %a Technologia kształcenia.
650 # %a Kształcenie online.
650 # %a Metody eksperymentalne w nauczaniu.
700 1 # %a Hussherr, Cècile %d (1975- ). %e Autor
710 2 # %a FYP éditions. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Entreprendre (Limoges) %x 2106-0177
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193107364172 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-2-36405-148-5

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Neofilologiczna w Sosnowcu
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
32265
Nr inwentarza:
BWFS 32265
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz