- Tytuł pełny:
- Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach handlowych : wspomaganie decyzji w strategicznych i operacyjnych obszarach działalności marketingowej / Ireneusz P. Rutkowski
- Autorzy:
- Rutkowski, Ireneusz (1953- )
- Współtwórcy:
- Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Wydawca
- Wydawca:
- Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Rok wydania:
- © copyright 2021
- Opis fizyczny:
- 304, [1] strona : ilustracje ; 24 cm
- ISBN:
- 9788320824124
- Uwagi:
- Bibliografia na stronach 295-302
Książka stanowi wartościowe źródło wiedzy dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw handlowych, menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ofertą marketingową, podejmowanie decyzji strategicznych oraz operacyjnych, a także dla pracowników uczelni badających procesy informacyjne w sektorze handlu oraz dla studenów uczelni ekonomicznych na kierunkach zarządzanie, handel i marketing oraz logistyka - Gatunek / Forma:
- Książki
Publikacje naukowe
Monografia - Grupa odbiorców:
- Menedżerowie i menedżerki
- Temat:
- Podejmowanie decyzji - informatyka.
Marketing - informatyka.
Marketing - podejmowanie decyzji.
Marketing
Przedsiębiorstwo handlowe
Zarządzanie
Przedsiębiorstwa - systemy informacyjno-wyszukiwawcze. - Dziedzina i ujęcie:
- Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing - Książka