- Tytuł pełny:
- Strategie zarządzania marką jako instrument poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku herbaty w Polsce / Adam Mokrysz
- Autorzy:
- Mokrysz, Adam
- Współtwórcy:
- Bieniok, Henryk (1940- ). Promotor
Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydział Zarządzania. Instytucja nadająca stopień - Wydawca:
- Katowice
- Rok wydania:
- 2011
- Opis fizyczny:
- 314 kart : ilustracje (w tym kolorowe) ; 30 cm
- Uwagi:
- Niepublikowana praca doktorska
Promotor: Henryk Bieniok
Praca doktorska. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Wydział Zarządzania, 2012
Bibliografia na kartach 300-310 - Gatunek / Forma:
- Rękopisy
Rozprawy akademickie. - Temat:
- Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice) - rozprawy akademickie.
Zarządzanie przedsiębiorstwem.
Planowanie strategiczne.
Branding (marketing).
Konkurencyjność (ekonomia).
Herbata - produkcja i handel. - Rękopis (manuskrypt)