Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czytanie interaktywnych obrazów : gry komputerowe w perspektywie dynamicznej tekstualności

Tytuł pełny:
Czytanie interaktywnych obrazów : gry komputerowe w perspektywie dynamicznej tekstualności / Katarzyna Prajzner
Autorzy:
Prajzner, Katarzyna
Współtwórcy:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo. pbl
Wydawca:
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wydanie:
Wydanie I
Rok wydania:
2022
Seria:
Sztuka, Media, Kultura
Zawartość serii:
Sztuka, Media, Kultura
Opis fizyczny:
182 strony ; 24 cm
ISBN:
9788382207576
9788382207583
Uwagi:
Bibliografia na stronach 175-178. Indeks
Książka dostępna również jako e-book
Temat:
Analiza dyskursu narracyjnego - aspekt społeczny.
Gry internetowe - aspekt społeczny.
Gry komputerowe - aspekt społeczny.
Gry wideo - aspekt społeczny.
Interakcja człowiek-komputer.
Intertekstualność.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01943cam#a2200433#i#4500
001 0193308192283
003 KAT U, KAT 001
005 20241202055823.4
008 220408s2022####pl#####f#####|001#0#pol#c
020 %a 9788382207576
020 %a 9788382207583 %q e-ISBN
035 %a xx005329083
035 %a (NUKAT)vtls005329083
035 %a (OCoLC)1310317309
040 %a Ł U/GS %b pol %e rda %c Ł U/GS %d Ł U/GS %d Ł U/RRs %d Ł U/GS
100 1 %a Prajzner, Katarzyna. %e Autor
245 1 0 %a Czytanie interaktywnych obrazów : %b gry komputerowe w perspektywie dynamicznej tekstualności / %c Katarzyna Prajzner.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2022.
300 %a 182 strony ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Sztuka, Media, Kultura
504 %a Bibliografia na stronach 175-178. Indeks.
530 %a Książka dostępna również jako e-book.
650 # %a Analiza dyskursu narracyjnego %x aspekt społeczny.
650 # %a Gry internetowe %x aspekt społeczny.
650 # %a Gry komputerowe %x aspekt społeczny.
650 # %a Gry wideo %x aspekt społeczny.
650 # %a Interakcja człowiek-komputer.
650 # %a Intertekstualność.
710 2 # %a Uniwersytet Łódzki. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Sztuka, Media, Kultura
856 4 1 %u http://hdl.handle.net/11089/53622 %z Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193308192283 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-8220-757-6
920 %a 978-83-8220-758-3 %q e-ISBN
982 %a 793/799 %c PRAJZNER, K. %d CZYTANIE %z Sport. Rozrywki i gry towarzyskie. Zabawy

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 7 - Sztuka. Rozrywka. Sport - POZIOM 0
Sygnatura:
793/799
PRAJZNER, K.
CZYTANIE
Nr inwentarza:
BG 651686
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
659410
Nr inwentarza:
BG 659410
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz