Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Projektowanie komunikacji, czyli Communication design : (albo na odwrót)

Tytuł pełny:
Projektowanie komunikacji, czyli Communication design : (albo na odwrót) / pod redakcją Kamila Olendra
Wariant tytułu:
Communication design : (albo na odwrót)
Współtwórcy:
Olender, Karol. Redakcja
Wydawnictwo LIBRON. Wydawca
Uniwersytet Wrocławski. Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Wydawca
Wydawca:
Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner ; Wrocław : współpraca wydawnicza Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wydania:
© copyright 2023
Opis fizyczny:
311, [1] strona : ilustracje ; 24 cm
ISBN:
9788367209496
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 305-[312] i bibliografie, netografie przy pracach
Finansowanie: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (Uniwersytet Wrocławski)
Streszczenia w języku angielskim przy pracach
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Praca zbiorowa
Temat:
Komunikologia
Projektowanie komunikacji wizualnej
Sztuki projektowe
Design - aspekt społeczny.
Komunikacja - aspekt społeczny.
Komunikacja wizualna - aspekt społeczny.
Logo.
Wizerunek przedsiębiorstwa.
Wizualizacja informacji.
Dziedzina i ujęcie:
Media i komunikacja społeczna
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02443cam#a2200529#i#4500
001 0193508901790
003 KAT U, KAT 001
005 20250613223930.2
008 240411s2023####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788367209496
035 %a xx005723615
035 %a (NUKAT)vtls005723615
035 %a (OCoLC)1427652126
040 %a WA U/WM %b pol %e rda %c WA U/WMs %d WA U/DSW %d Ł U/JŁs
041 0 # %a pol %b eng
046 %k 2023
245 0 0 %a Projektowanie komunikacji, czyli Communication design : %b (albo na odwrót) / %c pod redakcją Kamila Olendra.
246 3 0 %a Communication design : %b (albo na odwrót)
260 # %a Kraków : %b Wydawnictwo Libron - Filip Lohner ; %a Wrocław : %b współpraca wydawnicza Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego, %c © copyright 2023.
300 %a 311, [1] strona : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki %2 dbn
380 %a Publikacje naukowe %2 dbn
388 1 %a 2001- %2 dbn
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 305-[312] i bibliografie, netografie przy pracach.
536 %a Finansowanie: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (Uniwersytet Wrocławski)
546 %a Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
650 9 %a Komunikologia
650 9 %a Projektowanie komunikacji wizualnej
650 9 %a Sztuki projektowe
650 # %a Design %x aspekt społeczny.
650 # %a Komunikacja %x aspekt społeczny.
650 # %a Komunikacja wizualna %x aspekt społeczny.
650 # %a Logo.
650 # %a Wizerunek przedsiębiorstwa.
650 # %a Wizualizacja informacji.
655 7 %a Praca zbiorowa %2 DBN
658 %a Media i komunikacja społeczna
700 1 # %a Olender, Karol. %e Redakcja
710 2 # %a Wydawnictwo LIBRON. %e Wydawca %4 pbl
710 2 # %a Uniwersytet Wrocławski. %b Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193508901790 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-67209-49-6
982 %a 316.77 %c PROJEKTOWANIE %d OLENDER, K. %z Socjologia komunikowania. Komunikacja społeczna

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
316.77
PROJEKTOWANIE
OLENDER, K.
Nr inwentarza:
BG 673478
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz