Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Emotion and reason in consumer behavior

Tytuł pełny:
Emotion and reason in consumer behavior / Arjun Chaudhuri
Autorzy:
Chaudhuri, Arjun
Wydawca:
Amsterdam [etc.] : Elsevier Butterworth-Heinemann
Rok wydania:
cop. 2006
Opis fizyczny:
XV, [1], 165 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9780750679763
075067976X
Uwagi:
Bibliogr. s. 149-158. Indeks
Temat:
Konsumenci.
Konsumenci - psychologia.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01214cam#a2200313#i#4500
001 0042100108761
003 KAT U, KAT 001
005 20220830204355.1
008 090307s2006####ne#a#########|001#0#eng#c
020 %a 9780750679763
020 %a 075067976X
035 %a xx001304337
035 %a (NUKAT)vtls001304337
035 %a (OCoLC)751130286
040 %a WA U/89AZ %c WA U/AZ
100 1 %a Chaudhuri, Arjun.
245 1 0 %a Emotion and reason in consumer behavior / %c Arjun Chaudhuri.
260 # %a Amsterdam [etc.] : %b Elsevier Butterworth-Heinemann, %c cop. 2006.
300 %a XV, [1], 165 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliogr. s. 149-158. Indeks.
650 # %a Konsumenci.
650 # %a Konsumenci %x psychologia.
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042100108761 %9 LinkOPAC
920 %a 978-0-7506-7976-3
920 %a 0-7506-7976-X

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
8179
Nr inwentarza:
zMARK 8179
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz