Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konsument i przedsiębiorstwo w otoczeniu wielokulturowym : podstawy teoretyczno-metodyczne, decyzje marketingowe : praca zbiorowa

Tytuł pełny:
Konsument i przedsiębiorstwo w otoczeniu wielokulturowym : podstawy teoretyczno-metodyczne, decyzje marketingowe : praca zbiorowa / pod red. Józefy Kramer i Ewy Zeman-Miszewskiej ; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Katedra Badań Rynkowych i Marketingowych
Współtwórcy:
Kramer, Józefa (1930- ). Red.
Zeman-Miszewska, Ewa. Red.
Wydawca:
Katowice : AE
Rok wydania:
2001
Opis fizyczny:
157 s. : wykr. ; 24 cm
ISBN:
8391273253
Uwagi:
Bibliogr. s. 147-152
Temat:
Badania rynku.
Kultura przedsiębiorstwa - badania transkulturowe.
Marketing - podejmowanie decyzji - badania transkulturowe.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01781cam#a2200361#i#4500
001 0042100116843
003 KAT U, KAT 001
005 20240109055743.4
008 030428s2001####pl#a###|#####|00|#||pol|c
020 %a 8391273253
035 %a zz2003885463
035 %a (NUKAT)vtls000131699
040 %a WR U/mt %c WR U/mt %d WR U/dl %d WR U/JHs
245 0 0 %a Konsument i przedsiębiorstwo w otoczeniu wielokulturowym : %b podstawy teoretyczno-metodyczne, decyzje marketingowe : praca zbiorowa / %c pod red. Józefy Kramer i Ewy Zeman-Miszewskiej ; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Katedra Badań Rynkowych i Marketingowych.
260 # %a Katowice : %b AE, %c 2001.
300 %a 157 s. : %b wykr. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliogr. s. 147-152.
650 # %a Badania rynku.
650 # %a Kultura przedsiębiorstwa %x badania transkulturowe.
650 # %a Marketing %x podejmowanie decyzji %x badania transkulturowe.
700 1 # %a Kramer, Józefa %d (1930- ). %e Red.
700 1 # %a Zeman-Miszewska, Ewa. %e Red.
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042100116843 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-912732-5-3
982 %a 365/366 %c KONSUMENT I %d KRAMER, J. %z Konsumeryzm. Konsumenci. Potrzeby mieszkaniowe i ich zaspokajanie

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
5966
Nr inwentarza:
zMARK 5966
Dostępny
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
5967
Nr inwentarza:
zMARK 5967
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
365/366
KONSUMENT I
KRAMER, J.
Nr inwentarza:
G 174319
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
365/366
KONSUMENT I
KRAMER, J.
Nr inwentarza:
G 174320
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
365/366
KONSUMENT I
KRAMER, J.
Nr inwentarza:
G 216016
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
365/366
KONSUMENT I
KRAMER, J.
Nr inwentarza:
G 174318
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz