Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing communications : an integrated approach

Tytuł pełny:
Marketing communications : an integrated approach / Paul R. Smith
Autorzy:
Smith, Paul R
Wydawca:
London : Kogan Page
Wydanie:
2 ed
Rok wydania:
1998
Opis fizyczny:
XVI, 602 s. : fot., rys. ; 25 cm
ISBN:
0749426993
Uwagi:
Bibliogr. po rozdz. Indeks
Temat:
Komunikacja marketingowa.
Komunikacja marketingowa - aspekt społeczny.
Preferencje konsumenta - badania.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01098cam|a2200277#i#4500
001 0042100119375
003 KAT U, KAT 001
005 20220413202330.4
008 101012s1998###########g#####|000#0#eng#c
020 %a 0749426993
035 %a IDWydania39718
040 %a KAT 001 %c KAT 001 %e PNN
041 0 %a eng
100 1 %a Smith, Paul R.
245 1 0 %a Marketing communications : %b an integrated approach / %c Paul R. Smith.
250 %a 2 ed.
260 %a London : %b Kogan Page, %c 1998.
300 %a XVI, 602 s. : %b fot., rys. ; %c 25 cm.
504 %a Bibliogr. po rozdz. Indeks.
650 # %a Komunikacja marketingowa.
650 # %a Komunikacja marketingowa %x aspekt społeczny.
650 # %a Preferencje konsumenta %x badania.
856 4 0 %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/index.php?r=site/recorddetail&id=0042100119375 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 0-7494-2699-3

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
5295
Nr inwentarza:
zMARK 5295
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz