- Tytuł pełny:
- Marketingowe procesy dostosowawcze przedsiębiorstw do funkcjonowania w warunkach integracji z Unią Europejską : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Śliwińskiej ; [aut. oprac. Krystyna Śliwińska et al.]
- Współtwórcy:
- Śliwińska, Krystyna (1950- ). Red.
Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Centrum Badań i Ekspertyz. Wydawca - Wydawca:
- Katowice : Centrum Badań i Ekspertyz Akademii Ekonomicznej
- Rok wydania:
- 2000
- Opis fizyczny:
- 168 s. : il. ; 25 cm
- ISBN:
- 8391273229
- Uwagi:
- Praca powstała na podstawie fragmentów wyników badań statutowych prowadzonych przez Katedrę Marketingu w 1999 roku pt. "Strategie marketingowe- metody badań, systemy informacyjne, narzędzia" pod kierunkiem Krystyny Śliwińskiej
Bibliogr. s. 164-168 - Temat:
- Unia Europejska - Polska.
Przedsiębiorstwa - ankiety - Polska.
Przedsiębiorstwa - Polska - statystyki.
Rynki eksportowe - Polska. - Książka