Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne : praca zbiorowa

Tytuł pełny:
Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne : praca zbiorowa / pod red. Magdaleny Dołhasz ; [Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego]
Współtwórcy:
Dołhasz, Magdalena Władysława. Red.
Oficyna Wydawnicza AFM. Wydawca
Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Wydawca
Wydawca:
Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Rok wydania:
2007
Opis fizyczny:
144, [1] s. : il. ; 21 cm
ISBN:
838982308X
9788389823083
Uwagi:
U góry okł.: Acta Academiae Modrevianae
Część nakł. z błędnymi ISBN-ami: 83-89823-00-4 i 978-83-89823-00-7
Bibliogr. s. 142-143 oraz przy rozdz
Dostępne również w wersji elektronicznej
Temat:
Marketing - podręczniki akademickie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02131cam#a2200421#i#4500
001 0042100126208
003 KAT U, KAT 001
005 20220919055903.0
008 070614s2007####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 838982308X
020 %a 9788389823083
035 %a zz2007829103
035 %a (NUKAT)vtls000926232
040 %a KR 93/MU %c KR 93/MU %d KR U/ES %d WA U/DNs %d KR 306/LS %d KR 306/LS %d KR 306/MG
245 0 0 %a Podstawy marketingu : %b materiały dydaktyczne : praca zbiorowa / %c pod red. Magdaleny Dołhasz ; [Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego].
260 # %a Kraków : %b Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM : %b na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, %c 2007.
300 %a 144, [1] s. : %b il. ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a U góry okł.: Acta Academiae Modrevianae.
500 %a Część nakł. z błędnymi ISBN-ami: 83-89823-00-4 i 978-83-89823-00-7.
504 %a Bibliogr. s. 142-143 oraz przy rozdz.
530 %a Dostępne również w wersji elektronicznej.
650 # %a Marketing %v podręczniki akademickie.
700 1 # %a Dołhasz, Magdalena Władysława. %e Red.
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza AFM. %4 pbl
710 2 # %a Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. %4 pbl
856 4 1 %u https://repozytorium.ka.edu.pl/handle/11315/28283
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042100126208 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-89823-08-X
920 %a 978-83-89823-08-3
982 %a 339.138 %c PODSTAWY %d DOŁHASZ, M. W. %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
PODSTAWY
DOŁHASZ, M. W.
Nr inwentarza:
G 185965
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz