Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama podprogowa : jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Tytuł pełny:
Reklama podprogowa : jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy / August Bullock ; [tł. Agnieszka Sobolewska]
Tytuły ujednolicone:
Secret sales pitch (pol.)
Autorzy:
Bullock, August
Współtwórcy:
Sobolewska, Agnieszka (tłumacz). Tł.
Grupa Wydawnicza Helion. Wydawca
Wydawca:
Gliwice : Wydawnictwo Helion
Rok wydania:
cop. 2008
Opis fizyczny:
247 s. : il. kolor. ; 24 cm
ISBN:
9788324613908
Uwagi:
Tyt. oryg.: The secret sales pitch
Na okł.: Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości; fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem, obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii, poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi - książka w kolorze
Indeks
Temat:
Reklama - aspekt psychologiczny.
Marketing - aspekt psychologiczny.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01965cam#a2200373#i#4500
001 0042100133589
003 KAT U, KAT 001
005 20241029234236.2
008 080911s2008####pl#a#####f###|001#0#pol#c
020 %a 9788324613908
035 %a xx001188732
035 %a (NUKAT)vtls001188732
035 %a (OCoLC)297590057
040 %a SZCZ M/HS %c SZCZ M/HS %d Ł 30/BSts %d WR U/dl
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Bullock, August.
240 1 0 %a Secret sales pitch %l (pol.)
245 1 0 %a Reklama podprogowa : %b jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy / %c August Bullock ; [tł. Agnieszka Sobolewska].
260 # %a Gliwice : %b Wydawnictwo Helion, %c cop. 2008.
300 %a 247 s. : %b il. kolor. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Tyt. oryg.: The secret sales pitch.
500 %a Na okł.: Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości; fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem, obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii, poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi - książka w kolorze.
504 %a Indeks.
650 # %a Reklama %x aspekt psychologiczny.
650 # %a Marketing %x aspekt psychologiczny.
700 1 # %a Sobolewska, Agnieszka %c (tłumacz). %e Tł.
710 2 # %a Grupa Wydawnicza Helion. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042100133589 %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-246-1390-8
982 %a 659.1 %c BULLOCK, A. %d REKLAMA %z Reklama

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Dział 6 - Nauki Stosowane - POZIOM 1
Sygnatura:
659.1
BULLOCK, A.
REKLAMA
Nr inwentarza:
zBOND 51821
Wolny dostęp
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Dział 6 - Nauki Stosowane - POZIOM 1
Sygnatura:
659.1
BULLOCK, A.
REKLAMA
Nr inwentarza:
zBOND 51822
Wolny dostęp
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
54316
Nr inwentarza:
BNS 54316
Dostępny
Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
5604
Nr inwentarza:
zROND 5604
Dostępny
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
9139
Nr inwentarza:
zMARK 9139
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 6 - Nauki Stosowane - POZIOM 1
Sygnatura:
659.1
BULLOCK, A.
REKLAMA
Nr inwentarza:
BG 404287
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz