- Tytuł pełny:
- Reklama podprogowa : jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy / August Bullock ; [tł. Agnieszka Sobolewska]
- Tytuły ujednolicone:
- Secret sales pitch (pol.)
- Autorzy:
- Bullock, August
- Współtwórcy:
- Sobolewska, Agnieszka (tłumacz). Tł.
Grupa Wydawnicza Helion. Wydawca - Wydawca:
- Gliwice : Wydawnictwo Helion
- Rok wydania:
- cop. 2008
- Opis fizyczny:
- 247 s. : il. kolor. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788324613908
- Uwagi:
- Tyt. oryg.: The secret sales pitch
Na okł.: Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości; fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem, obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii, poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi - książka w kolorze
Indeks - Temat:
- Reklama - aspekt psychologiczny.
Marketing - aspekt psychologiczny. - Książka