Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The business of brands

Tytuł pełny:
The business of brands / Jon Miller, David Muir
Autorzy:
Miller, Jon (1971- )
Muir, David (1971- )
Wydawca:
Chichester : John Wiley & Sons
Rok wydania:
cop. 2004
Opis fizyczny:
XVI, 270 s. : rys., wykr. ; 23 cm
ISBN:
0470862599
Uwagi:
Indeks
Temat:
Branding (marketing).
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00978cam|a2200253#i#4500
001 0042100139659
003 KAT U, KAT 001
005 20170810213859.0
008 101013s2004###########g#####|000#0#eng#c
020 %a 0470862599
035 %a IDWydania56202
040 %a KAT 001 %c KAT 001 %e PNN
041 0 %a eng
100 1 %a Miller, Jon %d (1971- ).
245 1 4 %a The business of brands / %c Jon Miller, David Muir.
260 %a Chichester : %b John Wiley & Sons, %c cop. 2004.
300 %a XVI, 270 s. : %b rys., wykr. ; %c 23 cm.
504 %a Indeks.
650 # %a Branding (marketing).
700 1 # %a Muir, David %d (1971- ).
856 4 0 %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/index.php?r=site/recorddetail&id=0042100139659 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 0-470-86259-9

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
7580
Nr inwentarza:
zMARK 7580
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz