Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystaj to! : sprawdzone pomysły dla marketingu

Tytuł pełny:
Wykorzystaj to! : sprawdzone pomysły dla marketingu / Steve Cone ; [tł. Agnieszka Czardybon]
Tytuły ujednolicone:
Steal these ideas! (pol.)
Wariant tytułu:
Sprawdzone pomysły dla marketingu : wykorzystaj to!
Autorzy:
Cone, Steve (1950- )
Współtwórcy:
Czardybon, Agnieszka (1975- ). Tł.
Grupa Wydawnicza Helion. Wydawca
Wydawca:
Gliwice : Wydawnictwo Helion
Rok wydania:
cop. 2006
Seria:
Onepress Exclusive
Zawartość serii:
Onepress Exclusive
Opis fizyczny:
200, [2] s. : il. ; 21 cm
ISBN:
832460359X
Uwagi:
Na s. tyt. i okł.: "Słynne marki i chwyty reklamowe wszech czasów. Korzyści i koszty współpracy z agencją reklamową. 10 gotowych pomysłów do wykorzystania od zaraz"
Temat:
Marketing.
Marketing - aspekt psychologiczny.
Reklama - aspekt psychologiczny.
Reklama - wskaźnik skuteczności.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01823cam#a2200397#i#4500
001 0042100144630
003 KAT U, KAT 001
005 20221230054900.0
008 060823s2006####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 832460359X
035 %a zz2006773007
035 %a (NUKAT)vtls000744857
040 %a WR U/al %c WR U/al %d WR U/dl %d WA U/DNs
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Cone, Steve %d (1950- ).
240 1 0 %a Steal these ideas! %l (pol.)
245 1 0 %a Wykorzystaj to! : %b sprawdzone pomysły dla marketingu / %c Steve Cone ; [tł. Agnieszka Czardybon].
246 3 0 %a Sprawdzone pomysły dla marketingu : %b wykorzystaj to!
260 # %a Gliwice : %b Wydawnictwo Helion, %c cop. 2006.
300 %a 200, [2] s. : %b il. ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Onepress Exclusive
500 %a Na s. tyt. i okł.: "Słynne marki i chwyty reklamowe wszech czasów. Korzyści i koszty współpracy z agencją reklamową. 10 gotowych pomysłów do wykorzystania od zaraz".
650 # %a Marketing.
650 # %a Marketing %x aspekt psychologiczny.
650 # %a Reklama %x aspekt psychologiczny.
650 # %a Reklama %x wskaźnik skuteczności.
700 1 # %a Czardybon, Agnieszka %d (1975- ). %e Tł.
710 2 # %a Grupa Wydawnicza Helion. %4 pbl
830 0 %a Onepress Exclusive
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042100144630 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-246-0359-X

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
8227
Nr inwentarza:
zMARK 8227
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz