- Tytuł pełny:
- Teoria i praktyka marketingu : materiały na konferencję naukową zorganizowaną przez Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
- Autorzy:
- Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Instytut Marketingu
- Współtwórcy:
- Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca
- Wydawca:
- Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego
- Rok wydania:
- 2000
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, 0324-8445 ; nr 863
Materiały Konferencyjne / Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu - Zawartość serii:
- Materiały Konferencyjne - Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 0324-8445 nr 863 - Opis fizyczny:
- 197, [1] s. : il. ; 21 cm
- Temat:
- Marketing - konferencje.
- Książka