- Tytuł pełny:
- Dekompozycyjne metody pomiaru preferencji w badaniach marketingowych / Andrzej Bąk
- Autorzy:
- Bąk, Andrzej (1961- )
- Współtwórcy:
- Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca
- Wydawca:
- Wrocław : Wydaw. AE
- Rok wydania:
- 2004
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania, 0239-8532 ; nr 157
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 0324-8445 nr 1013
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania 0239-8532 nr 157 - Opis fizyczny:
- 271 s. : wykr. ; 24 cm
- ISBN:
- 8370116981
- Uwagi:
- W serii gł. nr 1013
Spis literatury s. 243-262 - Temat:
- Preferencje konsumenta - badania.
Badania marketingowe - metodologia. - Książka