Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

What should we learn about Trust in Chatbots?

Tytuł:
What should we learn about Trust in Chatbots?
Autorzy:
Aleksandra Popiel
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Ostfalia Hochschule fur angewandte Wissenschaften
Słowa kluczowe:
chatbots
customers’ trust
trust in chatbots
technology trust
Język:
angielski
niemiecki
niemiecki
Cytata wydawnicza:
Conference Proceedings vom 4. Service-Management-Kongress
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz