Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Revisiting antecedents to collaborative consumption in the context of dual role consumers

Tytuł:
Revisiting antecedents to collaborative consumption in the context of dual role consumers
Autorzy:
Agnieszka Małecka
Maciej Mitręga
Gregor Pfajfar
Data publikacji:
2024
Słowa kluczowe:
CC
consumers' beliefs
consumers' attitiudes
Język:
angielski
Cytata wydawnicza:
Journal of Consumer Behaviour
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz