Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social Relationships in Coopetition Among Entrepreneurs on Culinary Tourist Routes

Tytuł:
Social Relationships in Coopetition Among Entrepreneurs on Culinary Tourist Routes
Autorzy:
Katarzyna Czernek-Marszałek
Dagmara Magdalena Wójcik
Data publikacji:
2025
Wydawca:
Emerald Publishing
Słowa kluczowe:
relacje międzyorganizacyjne
relacje społeczne
koopetycja
kulinarne szlaki turystyczne
Język:
angielski
Cytata wydawnicza:
Value Proposition to Tourism Coopetition. Cases and Tools
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz