Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komercyjne znaczenia leksemu sztuka na przykładzie wybranych tekstów reklam

Tytuł:
Komercyjne znaczenia leksemu sztuka na przykładzie wybranych tekstów reklam
Autorzy:
Izabela Iwona Łuc
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
lexeme art, advertisements, mass media, advertising texts
Język:
polski
Cytata wydawnicza:
Słowo. Studia Językoznawcze
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the article is to describe the phenomenon, in which the lexeme art acquires a commercial meaning. The gathered body of advertisements broadcast and published in the mass media between 2010 and 2013 shows how the lexeme art corresponds semantically with other language units, thus creating unconventional combinations, and what they, according to the senders, mean (what role was ascribed to them), and also how they influence the consumerist behaviour of the receivers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz