Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizerunek kobiety i mężczyzny w polskiej piosence, czyli stereotyp płci w obliczu globalizacji

Tytuł:
Wizerunek kobiety i mężczyzny w polskiej piosence, czyli stereotyp płci w obliczu globalizacji
Autorzy:
Ewelina Tyc
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Słowa kluczowe:
wizerunek kobiety, wizerunek mężczyzny, polska piosenka, stereotyp płci
Język:
polski
Cytata wydawnicza:
Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the present article the author performed an analysis of selected lyrics of Polish songs treating of women, men and the relations between them. The first part discusses the stereotype of women in the Polish culture. The second part is devoted to the stereotype of men. On the basis of the material that was collected, the author has described the cultural image of a wife and a husband. The paper contributes to further considerations regarding the Polish stereotype of gender in the context of self-presentation and self-promotion.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz